четвер, 30 квітня 2020 р.

Контрольна робота 2 семестр 6 клас


                  Контрольна робота з географії за ІІ семестр (6 клас)

I рівень. Тести (кожне завдання 1 б)

1. Найбільша частина озону атмосфери зосереджена:
а) у стратосфері;                               б) мезосфері;
в) тропосфері;                                   г) у верхніх шарах атмосфери.
2. Позначте назву показника, яким вимірюють атмосферний тиск:
а) бали                                   б) міліметри ртутного стовпчика
в) градуси                             г) м/с
3. Припливні явища виникають у наслідок:
а) змін атмосферного тиску                                   б) змінних вітрів
в) підводних землетрусів                            г) дії Місяця і Сонця
II рівень (кожне завдання 1 б)

4. Визначте правильність твердження:
«Усі елементи природи, які використовує чи може використовувати у майбутньому людина називають природними ресурсами».
Так      Ні
5. Позначте на контурній карті світу цифрою 1-найбільше за площею озеро світу, цифрою 2 - найглибше озеро світу, цифрою 3 – найбільшу річку України, цифрою 4 – найбільше море, яке омиває береги України.
6. Підкреслить із запропонованих об’єктів моря: Гольфстрім, Саргасове, Червоне, Лабрадорська, Західних вітрів, Карибське, Південно-Китайське, Японське.
III рівень (кожне завдання 1,5 б)

7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.
а) моря                                                         1) Гольфстрім, Лабрадорська
б) затоки                                                       2) Карибське, Саргасове
в) течії                                                         3) Магелланова, Берингова
г) протоки                                                    4) Біскайська, Гудзонова
                                                                   5) Байкал, Вікторія
8. Охарактеризуйте географічне положення річки Ніл за типовим планом
IV рівень (завдання на 3 б)

9. Крім річок, найважливішими накопичувачами води на суші є озера, болота, водосховища. Розкрийте значення боліт у природі та господарській діяльності людини.



Немає коментарів:

Дописати коментар