Розкриваючи ці
зв’язки необхідно давати
учням можливість самим
знаходити і пояснювати
явища в природі, в економічному
або суспільно – політичному житті.
Час , який потрібен
на вивчення , можна
заощадити , коли використати
листи опорних сигналів ( ЛОС) та
конспекти – схеми – унаочнення , що стисло
ілюструють основний зміст
матеріалу , який
вивчається. За допомогою ЛОС програмується
навчальна діяльність учнів , впорядковується засвоєння
та аналіз матеріалу , підвищується ефективність
його запам’ятовування і
полегшується творче застосування.
Схематичний
запис логічних зв’язків , що містяться
в навчальній інформації , дає змогу
краще засвоїти її ,
зосередити увагу на
найголовнішому в темі ,
ефектив -
ніше використовувати час.
Упродовж 10
років я
використовую логічно –
опорні схеми і
схеми – конспекти , які
розроблені на основі
досвіду Віктора Федоровича
Шаталова .
В. Шаталов
створив технологію інтенсифікації навчання
на основі схемних
і знакових моделей
учбового матеріалу , особливостями якої є :
1.Подача матеріалу
« великими дозами « ;
2.Поблокова компоновка
матеріалу у вигляді
опорних схем – конспектів ;
3.Опорний конспект
уявляє собою наочну
схему , в якій
відтворені одиниці інформації ,
зв’язки між ними .
Ця
система забезпечує повну
активність на уроці
і сприяє оптимізації
учбового процесу , а
також передбачає взаємозв’язок
: а) методів викладання ;
б) методів навчання .
Методи
викладання : Методи навчання :
- Показ
-Спостереження
-пояснення
-роздуми
-організація практичних
навичок. –практика.
Немає коментарів:
Дописати коментар